Waarom AdWords

Elke dag zoeken mensen online, via Google, naar producten en diensten zoals die van jou. Google geeft bedrijven via AdWords de mogelijkheid om bovenaan te komen in de zoekresultaten. Via een veilingsysteem kun je bieden op de advertentieposities in Google. Ben je de hoogste bieder met de beste advertentie? Dan kom je direct boven in de zoekresultaten en ben je dus direct zichtbaar. Het voordeel van AdWords is dat je dus snel een stijging in het aantal relevante bezoekers naar je website zult zien. Het nadeel van AdWords is echter dat er voor bepaalde zoekopdrachten veel concurrentie is, waardoor het soms prijzig en niet altijd makkelijk is om met je advertentie een toppositie te verwerven. Het is daarom belangrijk om een goede strategie te hebben en dat je weet wat je kunt betalen per bezoeker of per lead (conversie).  Zolang er voor de campagne een positieve ‘Return on Ad Spend’ te behalen valt, is AdWords een uitstekend, zo niet het beste, advertentiekanaal.

De belangrijkste voordelen op een rij:

  • Kom direct bovenaan in de zoekresultaten van Google

  • Betaal alleen wanneer mensen klikken op je advertentie

  • Direct meer relevante bezoekers op je website

  • De prestaties van de campagne zijn meetbaar en inzichtelijk

  • Makkelijk opschalen van winstgevende campagnes

adwords voorbeeld

AdWords Campagnes uitbesteden

Adverteer je in Google maar ben je eigenlijk te druk om er voldoende tijd in te steken? Of misschien heb je niet de juiste kennis om winstgevende AdWords campagnes op te zetten?

Als je een advertentiebudget van minimaal €1200 per maand hebt, is deze dienst ideaal voor jouw bedrijf. Ik neem het gehele AdWords campagne beheer van je over (creatie en testen van advertenties, beheer van campagnes, rapportage van de resultaten, etc) – uiteraard in goed overleg.

Het uitbesteden van je AdWords campagnes heeft een aantal voordelen. De belangrijkste voordelen op een rij:

  • Behaal meer resultaat uit de campagnes
  • Bespaar tijd, zodat jij je kunt focussen op je core business
  • Speel in op de laatste ontwikkelingen van Google, zonder je daar zelf in te hoeven verdiepen
  • De campagnes worden opgezet in jouw AdWords account. Het account en bijbehorende data blijft dus jouw eigendom.

Het AdWords campagne beheer uitbesteden?

Vul dan onderstaand formulier in om vrijblijvend contact op te nemen.

Contactformulier:

adwords qualified individual